Fynd!

Igår var vi ute på en vanlig au pair kväll vilket betyder att vi hamnade på bion, vi såg filmen "The ugly truth" som var jätterolig!! Idag åkte vi till Indiana dunes igen men det var bara jag och två kompisar till som åkte dit i en bil. Vädret var perfekt och jag blev såklart solbränd i fejan, vad är liksom en fin dag utan lite röd färg?! Vi kom tillbaka ganska sent och Kerstin sa att hon helt enkelt var tvungen och ta mig till en second hand affär som tydligen skulle vara jättebra....och om den var?! Vi hade bara 20min på oss där inne innan de stängde och under den tiden hittade jag 4 par skor, 2 väskor och 1 skärp, 1 par solglasögon, allt det för 200kr=) Alla skorna är jättefina och jag har absolut ingen aning hur jag ska kunna få hem alla mina saker härifrån, helt omöjligt! Hjälp, bitte!!

Kerstin och jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0