The Beach

Idag var det äntligen helg efter att ha jobbat 53timmar i veckan, puh! Så idag vaknade jag kl.10.30 och då fick jag äntligen prata med Sabrina och mina föräldrar igen. Det var första gången jag pratade med Sabrina sen hon åkte hem så det var kul=) Och med mamma och pappa hade jag inte pratat med på minst 1 månad för att Emma var här. I vilket fall, så fick jag äntligen gå till stranden i Chicago idag med Beata och Camilla. Det var riktigt kul att åka dit, så fullt med folk! Jag har nog aldrig sett så mycket folk på en strand. Vi gick iofs till den populäraste stranden i Chicago, North Ave Beach. Efter det så åkte vi till ett italienskt område, vi trodde att det skulle vara en massa italienska restauranger och så där men det visade sig att där knappt fanns något utan att det var husen som var byggda i lite italiensk stil. Inte så jättespännande direkt. Imorgon ska jag åka till Indiana dunes som tydligen ska vara jättefint, jag hoppas på vackert väder så klart=)

Förresten, jag tänker inte skriva och berätta om Floridaresan här, det är alldeles för mycket som måste skrivas! Ni kan läsa på Emmas blogg istället. Det var väldigt roligt i vilket fall=)


The beach, väldigt mycket folk som sagt! Beata och Camilla Little Italy

Jag med nya frisyren på stranden=)


 


Kommentarer
Postat av: emma

glasögon som du fått av mig och öronhängen utvalt av mig.. ja det kan ju inte slå fel!

2009-07-13 @ 20:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0