8

6 dagar kvar till Florida och nu har jag varit här 8månader!!! Så lång tid och jag har bara 4månader kvar, en tredjedel. Den bästa delen kvar, Florida och sommaren=) Fick precis en katalog av värdfamiljen med alla aktiviteter som pågår i Chicago över sommaren, kommer ha fullt upp hela tiden! Idag och imorgon är där t.ex. en jättestor Gospelfestival i Chicago, ska kanske dit imorgon. Nu ska jag snart köra till Ania, sen ska vi gå till en liten minifestival (Taste of Wheaton) och till ett shoppingmall. Såg den här filmen igår, The hangover:

 

Kommentarer
Postat av: vanessa

åh Erika! såg den filmen igår också. sjukt överdriven tyckte jag men så rolig! hoppas nu ni får det underbart syrran och du!

massa kramar,

Vanessa

2009-06-11 @ 00:31:17
Postat av: Jennie

Ja, hur kan man inte längta hem liksom? Vad kul att din syrra kommer, då får du se lite av familjen iaf! :) JA helt snurrigt är det, hehe. Men då kan jag vara lugn, det är så det ska vara alltså. Ja mina föräldrar och min farmor kommer drygt ett halvår efter jag åkt. Så det ska bli jätte kul, för både dom och mig! HAr hela din familj besökt dig? Kram

2009-06-11 @ 02:54:04
URL: http://jenniesusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0