23 - Taken

Inte helt fel va, 23 plusgrader och sol idag, jag gillar detta=) Brände mig tom, ganska mycket faktiskt, fast det var inte så konstigt med tanke på hur länge vi var ute idag. Idag har vi gjort väldigt mycket, efter att jag hade tränat i morse så stack jag tillbaka till huset lite tidigare, gjorde lunch och packade ner i en kylväska, hämtade tvillingarna och åkte till The Arboritum för att ha piknick(hur stavas det??) med dem. Där stannade vi i 3h i solen...tvillingarna måste ha någon konstig Chicagohud för man kunde ens inte se på dem att de hade varit ute så länge idag medans jag blev tomat....konstigt värre. Efter det åkte vi tillbaka, packade simväskorna, hämtade Madi och åkte till YMCA, simmade och åkte hem. Heli berättade att barnen somnade hur snabbt som helst, kan väl säga att jag inte är så förvånad över det direkt. Nu på kvällen hämtade Ania mig och vi åkte till Yorktown och sen blev det bio, Taken hette filmen, den var bra, gillade storyn men lite overklig.



Kommentarer
Postat av: Wushu Cissi

Hej,

du råkar inte ha nått bra tips på hur man får en bra träningsdag?



Tacksam för hjälp!

2009-03-18 @ 05:22:39
URL: http://ceciliamoberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0