Tyler Perry's Madea goes to jail

BIO!!! Igår såg vi Tyler Perry's Madea goes to jail, en komedi blandat med drama. I början kändes det som att "åh, nej, vad har jag spenderat 10dollar på", men efter ett tag blev det bättre och bättre och roligare. Det var precis som att det var två filmer som flöt samman till en. En av dem var komedi, rakt av, utan tvekan. Den andra var drama, dyster och intressant. Lite annorlunda men ändå bra film=)

Idag hade jag ett skriftligt prov i teckenspråk om det döva folket, löjligt lätt!! Det var 10 frågor med alternativssvar, tog typ 1-2 min att göra. Jag hade läst igenom texten på 1 sida 2 gånger. Har hört detta från de andra au pairerna också med deras kurser, alla får alternativ att välja bland när de svarar.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0