Last day of Seattle

Tillbaka till resan till Seattle - sista dagen. Vi vaknade tidigt den dagen också och jag hade kommit över min jetlag så vi var trötta men beslutna att göra något kul av den halva dagen som vi hade kvar. Vi åkte ut till en annan stadsdel för att titta på lite turistsaker men vi var nog de enda turisterna där förutom på ett ställe. De har en sluss där som är en stor turistattraktion för att på våren kan man se laxen simma uppströms genom en slags vattenstege, tyvärr kunde vi inte se det då men vi gick dit och tittade ändå. Vi gick också under en bro för att hitta ett skandinaviskt troll, men det var ju trots allt i ett skandinaviskt område, ganska kul ändå. Efter det åkte vi tillbaka till downtown, köpte lunch på Walgreens av alla ställen och skyndade till busshållplatsen. Jag tog bussen ut till flygplatsen och åkte hem. När jag kom tillbaka till Chicago så snöade det, förvånad??

Kommentarer
Postat av: emma

usch snö! Vi har minsann vår här nu. Fullt med krokusblommor överallt och varmt nog att gå o kofta under dagen. Men kvällarna blir fortfarande riktigt kalla

2009-03-08 @ 12:07:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0