Vilken härlig dag!

Men oj vad barnen kan vara söta ibland, lyssna bara på detta:
Imorse när jag hade borstat Alex tänder så frågade han mig om jag kommer stanna här för alltid så sa jag nej att de skulle antagligen ha en annan au pair när jag åkt hem till Sverige. Då sa han att han ville inte ha någon annan, det skulle inte vara samma sak som att ha mig. Så sa han också att han ville att jag skulle stanna här för alltid, det är andra gången den här veckan som han säger det=) 

Ibland vaknar Alex tidigare på morgonarna och då äter han oftast frukost med mig. Så när han en morgon ville gå ner till mig så sa Heli att han skulle låta mig äta ifred (jag jobbar ju inte under den tiden) och då hade han tydligen sagt att han älskade att äta frukost med mig. Från Madi idag fick jag också höra att hon tyckte att jag var vacker, haha, bara så där spontant, hur kan man låta bli att må hur bra som helst efter att få höra allt det här??! En bra dag helt enkelt;) 

Kommentarer
Postat av: emma

gud va gulligt. det är det minsann ingen som säger till mig, så förstår att det känns roligt

2009-03-05 @ 11:31:45
Postat av: Vanessa

Åhh! barns kommentaren kommer verkligne rakt från hjäratat, underbart! Ta vara på sådana fina kommentaren för i "vuxenlivet" hör man tyvärr det för sällan! kram på dig!

2009-03-05 @ 13:48:25
Postat av: Vanessa igen

Usch, lät ju som jag är "tant vanessa" när jag sa i "vuxenlivet"... hah!

2009-03-05 @ 13:49:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0