Buckingham Fountain

Idag åkte jag och några andra au pairer in till Chicago. Först gick vi upp i John Hancock Tower (den nästhögsta byggnaden i Chicago, den bästa utsikten över Chicago!) De har en restaurang där uppe så vi köpte tortillas och guaccamole(ingen aning hur det stavas)...efter det gick vi till Millenium Park, så fint där är nu!! Inte alls like grått som det var i vintras, nu är det blommor överallt, en massa(!) turister, sol och bara härligt. Jag älskar att det börjar bli varmare nu, har fått nog av allt som har med vinter att göra nu! Vi gick ner till hamnen och gick mot Buckingham Fountain, köpte glass och bara njöt av vädret=) Jag har inga bilder alls, glömde mitt batteri till kameran...klumpigt! Men ska få bilder av de andra senare=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0