I love helg=)

Den här helgen har varit jätterolig, i fredags så gick vi till karaokebaren igen och det var så kul!! Vi visste inte att i fredags så hade de final, hela karaokegrejen hade varit en tävling, så hela stället var fullt med folk. Vi lyssnade på alla bidragen och när vi väntade på resultaten(tog lång tid) så spelade de jättemånga bra låtar och nästan allt folk där dansade, jättekul:P

Igår så pratade jag med mina föräldrar på skype i typ 2h...så går det när man bara har tid på helgerna...förresten Emma du måste ringa mig någon dag, ta en liten paus i pluggandet!! På eftermiddagen kom Ania hit och vi gjorde vid Sabrinas avskedspresent som jag hade kommit på. Jag hade köpt en jättefin ram där jag hade satt in ett foto på oss tre och Beata från Zero Gravity. Sen gjorde vi ett litet fotoalbum med bilder på alla oss från tiden Sabrina var här, skrev lite roliga kommentarer och minnen, blev hur bra som helst! Efter det så ringde vi Sabrina och hon sa att på kvällen skulle hon till en amerikansk kille som hon kände genom sin värdmamma på något sätt. Så vi följde med henne dit, umgicks med några amerikanare där, provade att spela beerpong och fotboll med en pingisboll i köket:P

Idag så vaknade jag av att barnen skrek i morse, jippi!! Alldeles för tidigt men idag var det fint väder iaf så jag ringde Ania, hon kom och hämtade upp mig och så åkte vi till två små sjöar som är nära här. Vi hade en filt med oss, la oss ner och solade i 2h, sen åkte vi hem, fixade till oss och åkte till Sabrinas avskedsfest...hon åker hem nästa lördag:( Sista dagen jag kommer att se henne är på onsdag. Vi åt en massa gott där, lasagne och glasstårta, allting utomhus såklart! Hon blev jätteglad över presenterna. Sen ville hon få reda på allas hemadresser och telefonnummer i våra hemländer och jag kom på att jag hade helt glömt bort mitt mobilnummer i Sverige, kommer typ bara ihåg de sista 4 siffrorna. Så konstigt, jag glömmer en massa saker från Sverige när jag är här. Ibland när någon frågar vad något heter i svenska kan jag inte svara, det tar liksom lång tid innan jag väl kommer på det, knäppt!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0