Lincoln Park

Hela den här veckan har bara varit regn och kallt men idag var det bättre. Jag, Beata och Carolina åkte in till Chicago och till Lincoln Park, det är ett väldigt gammalt område i Chicago. Där finns också det bästa zoo i Chicago, såg mina älskande pingviner där så då fick de toppbetyg av mig;) Efter det kände vi för att ha en liten kulturrunda och gick igenom Lincoln Park, väldigt fint. Man såg också på folket att det var ett fint område, i stort sätt alla gick omkring med olika märkeskläder, väskor m.m. Efter det åkte vi hem, jag och Carolina åkte till ett shoppingmall och jag köpte inget, väldigt stolt över mig själv!! Efter det hämtade vi upp Ania, åkte till Naperville och gick till en sportsbar. Inte jättespännande direkt men en ganska så fullproppad dag. Imorgon  blir det Chicago igen!!=)

Man kan se DT i bakgrunden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0