Sherry, sherry baby....sherry

Idag var jag och såg Jersey Boys med Beata och Sabrina, riktigt kul=) Efter det sprang vi så att vi hann med ett tidigare tåg och eftersom jag hade sagt till mina värdföräldrar att de skulle hämta mig 2h senare så bestämde jag mig för att försöka gå hela vägen hem från tågstationen. 1 och en halv timme och 8km i sandaler med klack senare så kom jag äntligen hem. Jag kollade på internet och såg att jag tog en lite längre väg en nödvändigt. Det hade bara behövt ta 1h så jag ska nog gå några andra gånger också, på ett håll iaf och med gympaskor med mig=)

Kommentarer
Postat av: Jennie

Hej!

Jag åker som au pair till wilmette, i norra chicago, i augusti! Det ska bli riktigt kul! Hur är chicago? När åker du hem? Har letat som en tok efter ngåon aupair i chicago området så att jag kan få lite info :) Hoppas du kan hjälpa mig, tack! / Jennie

2009-05-11 @ 20:04:34
URL: http://jenniesusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0