Sommaren

Har precis pratat med mina värdföräldrar och de håller på och planerar barnens aktiviteter för sommaren. De kommer inte göra så jättemycket så jag kommer att jobba övertid typ 5-10h per vecka. De sa att de kommer självklart betala mig extra och det är inte helt fel med extra pengar=) Men jag kommer också antagligen vara helt slut. Grattis Emma, du kommer komma hit precis när de långa veckorna börjar! 50-55h per vecka, lite mer än i din värdfamilj va?;)

De berättade också att någon kväll vill de ta mig med ut på middag för att fira min födelsedag, något ställe som är lite finare än tågdinern sa de:p

Kommentarer
Postat av: Jennie

HEJ!

Det låter ju grymt, vad glad jag blir =) Lite tråkigt att inte hamna på ett varmare ställe, men äh, skit väder har man ju klarat av här hemma i alla år! Så det ska nog gå! Ja, det vore jätte snällt om du ville visa mig runt lite! Annars kommer jag nog vara vilsnast i Chicago! Nej det har jag faktiskt inte, det ska jag göra :) haha, jag vet knappt själv vad jag undrar :p Hur är din värdfamilj? Hur ofta är du i Chicago? Är det många andra aupairer i ditt område? Tack för att du svarar :p Kram

2009-05-12 @ 12:34:42
URL: http://jenniesusablogg.se
Postat av: emma

hej hej gumman! Va jobbigt! inte alls kul ju! tror du fortfarande du kunde ta nagon extra dag ledigt sa vi kunde va mer i chicago, eller ar det helt uteslutet nu? puss

2009-05-12 @ 12:43:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0