Sunshine cleaning

Igår så var vi och såg en annan film på bio, "Sunshine cleaning", den var väl okej, ingen höjdare direkt. Efter det gick vi till Mullens, karaokebaren...det var ganska nice, sitta utomhus, prata och lyssna på musik. Idag har jag planerat Florida...igen och Emma är ju till så mycket hjälp, går och kollar på "Britain got talent" mitt i allt:P På kvällen så tog jag hand om barnen från kl.17-23, vi gick och åt middag på Wendys, jag köpte glass med M&Ms i till dem. Sen gick vi till YMCA och spelade basket tillsammans i 45min och sen fick de leka lite på en lekplats som är inomhus där. Efter allt detta så var det dags för läggdags men Lauren saknade Heli och Kevin så vi skrev små brev till dem innan de gick och lade sig. Vid kl.21 så sov alla tre, samma tid som de brukar och sen satt jag och planerade lite mera inför Florida. Mindre än 2 veckor nu!!!=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0