Tornadovarning

Ikväll, just nu alltså, så har de utlöst tornadovarning över Chicago området. Utanför mitt fönster spöregnar det, blåser jättemycket och blixtar slår ner nästan var 10e sekund.  Vilket skitväder alltså! Men imorgon ska det vara fint, soligt, typ 20 grader....så här mycket spänning får vi aldrig hemma i Sverige!

Idag så har det ju regnat hela dagen så jag bestämde mig för att göra något annorlunda med barnen än vad jag brukar så vi bakade svensk äppelpaj=) Jag köpte vaniljsås och sen åt vi det efter middagen. Såklart så gillar inte Alex och Lauren den, men efter hur länge jag har varit här nu så är jag inte förvånad. Madi gillade den iaf, mina värdföräldrar också=)  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0