Second City

Förra helgen så gick vi slutligen till Second City, en komedishow i Chicago...och det var hur kul som helst!! Tydligen så är Chicago känt för deras komiker i USA och jag kan förstå varför=)

Idag, om typ 30min så kommer den nya au pairen till familjen, känns väldigt konstigt! Jag har typ blivit utkickad från mitt rum...sover i Madis rum istället och hon i värdföräldrarnas. Så nu ska jag visa den nya au pairen runt och lära henne saker omkring i huset m.m. Mina resväskor är fullpackade i källaren och jag är väldigt(!) orolig för övervikt. Jag har vägt dem och det var okej men jag har flyttat runt grejer i dem sen dess och lagt till lite....vi får se hur det går.

Nästa onsdag är det dags, då lytfter flyget 7.20pm=)


Kommentarer
Postat av: emma

läskigt läskigt. Du får höra av dig och säga hur det går. Jag är nyfiken!

2009-10-02 @ 10:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0