Räkna ner

Igår så var jag, barnen och min värdmamma i en vattenpark....eller, vattenpark och vattenpark. Det var ytterst litet och inte jättekul, men barnen tyckte det var roligt. Vi var där hela dagen vilket gjorde att det blev en väldigt lätt jobbdag för mig. Till lunch åkte vi till en restaurang, åt....hamburgare, (vad annars??) och milkshake.

Idag stack jag och Ania till Chicago och vi tog tåget vid 9, alldeles för tidigt för min del så imorgon ska jag sova ut ordentligt!! Vi gick till Navy Pier så att jag kunde köpa en Chicagoplansch som jag har velat ha i en evighet! Har börjat beta av min lista med saker jag vill köpa innan jag åker.

Nu på kvällen så hade mina värdföräldrar gäster, 2 gamla skolkamrater till Heli. Så vad jag trodde skulle ta en timme att hålla dem sällskap vid matbordet visade sig ta närmare 3 1/2timme, fast det var riktigt kul att lyssna på dem och prata med dem.

Så nu har jag äntligen fått mina flygtider för när jag åker hem till Sverige!!=) Även om det inte känns så nu så kommer jag nog sakna en hel del här. Jag tror att Lauren har börjat förstå att jag ska åka snart för hela den här kvällen så satt hon i mitt knä hela tiden, genom hela desserten och allt. Igår kom hon också och kramade mig och sa att hon inte ville att jag skulle åka till Sverige, så himla söt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0